facebook

В «Укравтодорі» назвали умову введення платних доріг

Запровадження платних доріг в Україні передбачає обов’язкову наявність безкоштовної альтернативи, заявив «Укравтодор». На сьогодні в Україні немає жодної дороги, яку побудували приватні інвестори – усі автошляхи «Великого будівництва» є державними.

«23 грудня 2020 року на засідання Уряду затверджено постанову, яка встановлює максимальний розмір плати за разовий проїзд дорогами, які побудовані у рамках концесії Єдина мета постанови – створити умови для початку діалогу з інвесторами щодо реалізації концесійних проєктів в Україні будівництво концесійних платних доріг обов’язково передбачає наявність безкоштовної альтернативи», – заявили у відомстві.


Держагентство автодоріг України нагадало, що у листопаді була представлена програма державно-приватного партнерства у дорожній галузі, і у постанові уряду про це не йдеться. Згідно програми, на І етапі інвестори не зможуть стягувати плату за проїзд на відремонтованих дорогах. Заробляти бізнес буде на придорожній інфраструктурі та платі за доступність з дорожнього фонду.

Читайте також:  “Долар спричинить крах очікування у цих українців, курс валют готовий до цього”: чи треба боятися і бігти в обмінники?

Іноземні інвестори відремонтують 6 українських трас у рамках програми державно-приватного партнерства, заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Як повідомлялось, у програму «Великого будівництва» включили три важливі туристичні маршрути. Державне агентство автомобільних доріг з початку нинішнього року відновило понад 2 тис. кілометрів доріг. Ще 800 км – виконані у вирівнюючому шарі.

Джерело.



Категорії: